mandag 1. november 2010

Planlegging

Da jeg planla hva jeg skulle gjøre og hvilke ting jeg skulle bruke, tenkte jeg på hva som ville være innenfor rekkevidde med hvor god jeg er til å sy, og siden jeg ligger på et så lavt nivå innen å sy, fant jeg ut at det ville være smart å ikke lage noe enormt kompisert som en jakke eller noe sånt, så jeg tenkte jeg ville lage en veske. Jeg syns det blir passelig vanskelig og gøy. siden jeg ikke vet så mye om å sy, så ville det jo bli ideelt å sy med symaskin, siden jeg ikke vet om noen andre måter å sette sammen en veske på.
Det jeg trenger for å lage dette vil være et gammelt svart fleeceteppe som jeg har hjemme, en symaskin, syråd, oransje stoff til å ha som for inni.
for å si det sånn, så vil dette bli noe relativt nytt for meg som jeg sjeldent eller aldri har holdt på med, så dette blir jo enormt spennende. det jeg må lære meg er å sy med symaskin, og hvordan man syr sammen en veske.
jeg skal bruke to teknikker kalt rammelim og sy på symaskin. begge teknikkene er innen design og tekstil.
jeg trenger nok ikke mønster på denne oppgaven.
Dette er den ferdige moodboarden min.

3 kommentarer:

  1. Såå stiligt gleder meg te å se resultatet :D

    SvarSlett
  2. Kjempe kult gleder meg til å se resultatet ;D

    SvarSlett
  3. Kjempe stilig moodboard! like godt farge kombinasjonen.

    SvarSlett